کد خبر: ۲۳۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
معاون وزیر خارجه روسیه:
سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه امروز اظهار کرد: مسکو تخریب سازمان بهداشت جهانی همسو با منافع سیاسی و یا ژئوپلتیک یک کشور یعنی آمریکا را نمی‌پذیرد.ما مخالف قطع همه چیز (در زمینه حمایت‌ از سازمان بهداشت جهانی) هستیم.مخالف این هستیم که هر موضوعی که مرتبط با شیوع کووید-۱۹ باشد، سیاست‌زده شود.
ناطقان: به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه امروز اظهار کرد، مسکو تخریب سازمان بهداشت جهانی همسو با منافع سیاسی و یا ژئوپلتیک یک کشور یعنی آمریکا را نمی‌پذیرد.

بر اساس گزارش اینترفکس، ریابکوف تصریح کرد: ما مخالف قطع همه چیز (در زمینه حمایت‌ از سازمان بهداشت جهانی) هستیم.

او با اشاره به آمادگی روسیه برای همکاری در زمینه مقابله با کرونا، تأکید کرد: مخالف این هستیم که هر موضوعی که مرتبط با شیوع کووید-۱۹ باشد، سیاست‌زده شود.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به تازگی سازمان بهداشت جهانی را به همدستی با چین در بحران شیوع ویروس کرونا متهم کرده و این سازمان را به قطع کامل حمایت‌های مالی خود تهدید کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین