کد خبر: ۲۳۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
"ابوالفضل قارایف " وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان در پی بازداشت تنی چند از مقامات بلندپایه این وزارتخانه ، از سمت خود برکنار شد .
ناطقان: تنی چند از مقامات بلند پایه وزارت فرهنگ جمهوری آذربایجان از جمله معاون وزیر و رییس اداره حفاظت و مرمت میراث فرهنگی پند روز پیش از سوی سرویس امنیت دولتی این کشور به اتهام فساد اقتصادی ، رشوه خواری و سوءاستفاده ازسمت خود بازداشت و روانه زندان شدند .

فرمان " الهام علی اف " رییس جمهوری آذربایجان درباره برکناری قارایف در رسانه های این کشور منتشر شد .

قارایف نزدیک به ۲۶ سال سمت وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان را برعهده داشت .

" الهام علی اف " رییس جمهوری آذربایجان مبارزه با فساد اقتصادی در قالب اصلاحات ساختاری در نهادهای رسمی را از اولویت های دولت این کشور اعلام کرده است .

رییس جمهوری آذربایجان در سخنرانی های اخیر به مقامات و مامورین دولتی بارها هشدار داد ، دولت مصمم به مبارزه قاطعانه با فساد اقتصادی در نهادهای رسمی است و هیچ کس از آن مصون نخواهد ماند .

همچنین در چند ماه اخیر فرمانداران پنج شهرستان جمهوری آذربایجان از جمله "آقستافا " ، "یولاخ " ، "بیله سوار" ، "نفتچالا " و "ایمیشلی " به اتهام فساد اقتصادی ، رشوه خواری و اختلاس بازداشت و روانه زندان شدند .
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین