کد خبر: ۲۳۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
در شبانه‌روز گذشته تعداد ۴۹۴ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد و فعالیت برای شناسایی هرچه بیشتر مبتلایان و جداسازی آنان از افراد سالم ادامه دارد.
ناطقان: علی احسان‌پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، در شبانه‌روز گذشته تعداد ۴۹۴ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد که فعالیت برای شناسایی هرچه بیشتر مبتلایان و جداسازی آنان از افراد سالم ادامه دارد.

وی افزود: بر این اساس، از مجموع ۴۹۴ بیمار جدید، ۳۳۱ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۶۳ بیمار نیز بستری شدند و با احتساب این ۴۹۴ نفر تعداد کل مبتلایان به ۹۴۰۵ نفر افزایش یافت.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: در حال حاضر ۸۱۸ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و خوشبختانه ۸۱۶۷ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی افزود: متاسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۲ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۲۰ نفر برسد.

احسان‌پور گفت: مطابق اعلام روز گذشته، و در جهت ارائه اطلاع صحیح، به محض دریافت اطلاعات دقیق محل سکونت افراد جدید شناسایی شده، آمار تفکیکی تا ساعاتی دیگر اعلام میگردد.

وی افزود: همچنان از مردم گرامی درخواست میشود تا در جهت تامین سلامت خود و خانواده، جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند و از برگزاری رسم و رسومات و دید و بازدیدهای مربوط به عید سعید فطر پرهیز کنند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین