کد خبر: ۲۳۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
هر بشکه نفت برنت دریای شمال در معاملات امروز بازار جهانی انرژی 34.4 دلار قیمت‌گذاری شد که نسبت به دیروز 4.5 درصد کاهش داشته است.
ناطقان: به نقل از بلومبرگ، هر بشکه نفت برنت دریای شمال در معاملات امروز بازار جهانی انرژی، 34.43 دلار قیمت‌گذاری شد که نسبت به روز گذشته 1.63 دلار معادل 4.5 درصد کاهش داشته است.

قیمت نفت آمریکا هم 1.9 دلار معادل 5.6 درصد افت کرد و به 32.02 دلار رسید.

به گزارش اوپک هر بشکه نفت تولیدی این سازمان، در آخرین مبادلات نفت اوپک در روز 19 می هر بشکه از این نفت 28.43 دلار به فروش رسیده است.

به گزارش رویترز، بالا گرفتن اختلافات تجاری بین چین و آمریکا و افزایش نگرانی‌ها نسبت به بهبود تقاضا با فروکش کردن کرونا دلیل اصلی کاهش امروز قیمت نفت در بازار بوده است.

چین قصد دارد، قانون امنیت ملی جدیدی را در هنگ کنگ و به خاطر اعتراضات سال گذشته در این منطقه اجرایی کند و آمریکا گفته که نسبت به این مسئله به شدت واکنش نشان خواهد داد.

چین همچنین نتوانسته به خاطر شرایط پیش آمده ناشی از شیوع کرونا هدف گذاری برای رشد اقتصادی طی سال جاری تعیین کند.

استفان برنوک، کارشناس مؤسسه کارگزاری نفتی PVM می‌گوید: خریداران نفت دوباره شاهد بالا رفتن جنگ نفتی بین چین و آمریکا هستند.

شیوع کرونا رشد تقاضا برای نفت طی یک دهه گذشته را از بین برده و روند بهبود کند پیش خواهد رفت.
منبع: فارس
برچسب ها: قیمت ، نفت ، منفی ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین