کد خبر: ۲۳۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
برایان هوک به بیان اظهارات بی اساس علیه ایران پرداخت و مدعی شد: اینکه آیا به توافق جدید نزدیک‌ شده‌ایم سئوالی است که ایران باید به آن پاسخ دهد- آنها باید دیپلماسی ما را با دیپلماسی پاسخ دهند نه اینکه به تهدید و باج‌خواهی هسته‌ای بپردازند.
ناطقان: به نقل از فارین پالیسی، برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مورد فشار بر ایران گفت: هدف اصلی دولت دونالد ترامپ آوردن مجدد ایران به میز مذاکره است.

وی در ادامه گفت: آمریکا هیچ عجله‌ای ندارد و سیاست فشار حداکثری علیه ایران را جهت  مجبور کردن تهران برای آمدن به میز مذاکره ادامه خواهد داد.

وی هم چنین مدعی شد: ترامپ در دوران ریاست‌جمهوری خود آماده گفت‌وگو با ایران  بوده است. بنابراین اینکه آیا به توافق جدید نزدیک‌ شده‌ایم سئوالی است که ایران باید به آن پاسخ دهد- آنها باید دیپلماسی ما را با دیپلماسی پاسخ دهند نه اینکه به تهدید و باج‌خواهی هسته‌ای بپردازند البته ما فریب آن‌ها را نمی‌خوریم.

برایان هوک ادعا‌ کرد: ما می‌دانیم که ایران بدون فشار اقتصادی، انزوای دیپلماتیک و تهدید در جهت دفاع ما از منافعمان، پای میز مذاکره نخواهد آمد.
منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین