کد خبر: ۲۳۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
بازار ارز در اولین روز هفته در حالی فعالیت خود را آغاز کرده است که به استقبال دو روز تعطیلی خواهد رفت. در این میان بازارساز ترجیح داده است نرخ دلار و یورو را تغییری ندهد و نظاره گر روند معاملات بازار آزاد باشد.
ناطقان:  در معاملات امروز (شنبه سوم خردادماه ۹۹) بازار ارز، شاهد عدم تغییر نرخ ارز در صرافی‌های بانکی سطح کشور هستیم. این در حالی است که نرخ دلار در بازار آزاد ارز، هم چنان با نوسان در محدوده ۱۷۷۰۰ تومان، قیمت گذاری و معامله می‌شود.

حال بر اساس جدیدترین اطلاعات دریافتی از بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی سطح کشور، به نرخ ۱۷۲۰۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل، بدون تغییر نسبت به آخرین روز کاری هفته قبل، به قیمت ۱۷۳۰۰ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به نرخ ۱۸۷۰۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و به قیمت ۱۸۸۰۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود که همانند دلار، نسبت به روز پنج شنبه، تغییری نداشته است.

ثبات شاخص ارزی در صرافی‌های بانکی در حالی است که هم اکنون (لحظه انتشار این گزارش) هر اسکتاس دلار آمریکا در بازار آزاد تهران، به نرخ ۱۷۷۳۰ تومان رسیده است. یورو در نیز در این معاملات، ۱۹۱۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.
منبع: تابناک
برچسب ها: قیمت ، دلار ، یورو ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین