کد خبر: ۲۳۲۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) نسبت به پیامدهای مرگبار شیوع ویروس کرونا در جهان برای کودکان هشدار داد.
ناطقان:  به نقل از فرانس ۲۴، مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) گفت این نگرانی وجود دارد که بحران ناشی از کووید-۱۹ به بحرانی تبدیل شود که به طور غیرمستقیم کودکان را تحت تاثیر قرار دهد.

وی افزود: کارزار‌های واکسیناسیون سرخک در ۲۷ کشور و واکسیناسیون فلج اطفال هم در ۳۸ کشور متوقف شده است. پیامد‌های این شرایط برای کودکان می‌تواند مرگبار باشد.

همچنین در بحبوحه همه‌گیری ویروس کشنده کرونا در آمریکا و در پی تبعات آن، تعداد کودکان آمریکایی که به یک بیماری التهابی مرگبار ناشی از کووید-۱۹ که به کودکان حمله می‌کند، در ایالات متحده در حال افزایش است.

فرماندار کالیفرنیا در این باره هشدار داده است که این بیماری از بعضی جهات ترسناک‌تر از بیماری تنفسی کووید-۱۹ است.

طبق آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت، شمار مبتلایان به کرونا در جهان به بیش از ۵ میلیون و ۳۲۰ هزار نفر رسیده است. از این تعداد بیش از ۳۴۰ هزار نفر جان باخته‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین