کد خبر: ۲۳۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که مردم مازندران از امشب تا صبح فردا شاهد وزش باد شدید ، کاهش دما ، رگبار و رعدوبرق خواهند بود.

ناطقان: اداره کل هواشناسی مازندران روز شنبه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد با شکل گیری جریانات شمالی سطح زمین و عبور موج در تراز میانی جو مردم مازندران شاهد وزش باد شدید ،کاهش دما ، رگبارو رعدوبرق خواهند بود.

این شرایط جوی از اواخر وقت شنبه ابتدا وزش باد آغاز و تا صبح روز یک‌شنبه وزش باد شدید موقتی ادامه خواهد یافت احتمال خسارت به سازه های موقت و سست بنیان، تاسیسات و داربست ها، شکستن شاخه درختان از اثرات این مخاطره است.

هواشناسی توصیه کرد هم استانی ها نسبت به استحکام سازه های موقت و داربست ها اقدام لازم بعمل آید.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران هم در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت که آسمان استان برای روز شنبه 3 خرداد صاف تا قسمتی ابری با تداوم گرما و در ارتفاعات وزش باد نسبتاً شدید جنوبی، از شب بتدریج وزش باد (گاهی شدید) ، افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق همراه خواهد بود.

وی افزود: هوای استان برای روز یک‌شنبه 4 خرداد ابری و خنک همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

احمد اسدی گفت: مازندران در روزهای دوشنبه نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده، از اواخر روز با کاهش ابر همراه خواهد بود.

وی گفت:آسمان برای روز سه شنبه صاف تا نیمه ابری ، در بعدازظهر با افزایش ابر پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران افزود: مازندران برای روزهای چهارشنبه 7 تا جمعه 9 خرداد صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما گاهی با افزایش ابر بویژه در ارتفاعات و غرب استان با رگبار پراکنده پیش بینی می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین