کد خبر: ۲۳۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پایان یافته به طوری که در این دوره، ۱۷۸ فقره قانون(تا این لحظه) تصویب و به دولت ابلاغ شده است.
ناطقان: آخرین جلسه علنی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی در روز چهارشنبه هفته گذشته (۳۱ اردیبهشت ۹۹) برگزار شد که از میان ۲۹۰ نماینده در این دوره، یک نماینده دارای مدرک دیپلم، ۲ نماینده دارای مدرک فوق دیپلم، ۱۴ نماینده دارای مدرک کارشناسی، ۱۴۳ نماینده دارای مدرک تحصیلی کارشناسیارشد و ۱۳۰ نماینده نیز دارای مدرک دکتری بودند.

براساس این گزارش، در این دوره از مجلس، ۱۷ نماینده روحانی و ۱۷ نماینده نیز از میان خانم‌ها انتخاب شده بودند؛ از ظرف دیگر اکثریت نمایندگان دوره دهم در سن ۵۱ تا ۶۰ سال قرار داشتند.

همچنین، در ۴۳۱ جلسه علنی مجلس دهم، جلسات ۷۳۳ طرح و لایحه اعلام وصول شده که از این تعداد، ۴۹۳ طرح و ۲۲۸ لایحه و نیز ۱۲ طرح شوراهای عالی بوده است. در این دوره از مجلس، ۱۷۸ فقره قانون(تا این لحظه) تصویب و به دولت ابلاغ شده است.
منبع: مشرق
برچسب ها: قانون ، مجلس ، تصویب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین