کد خبر: ۲۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ممنوعیت دخالت ادارات دولتی در بحث های انتخاباتی تاکید کرد: همانگونه که بارها در شورای اداری نیز گفته ام، هیچ کدام از روسای ادارت حق ندارند مجموعه ی تحت مدیریت خویش را مجبور به طرفداری از یک شخص یا جریان خاص نمایند.
ناطقان: "باقری بنابی" نماینده  بناب در مجلس شورای اسلامی با جمعی از کارکنان شبکه ی بهداشت دیدار کرد.

DSC07749

در این دیدار عزیز اللهی رییس شبکه ی بهداشت و درمان بناب نیز حضور داشت و کارکنان شبکه بهداشت در فضایی بسیار صمیمی و گرم نکته نظرات خویش در خصوص مسائل جاری شبکه و مشکلات موجود اعم از وضع معیشتی کارکنان را بیان کردند.

در ادامه ی این دیدار دکتر عزیزالهی با ارائه ی گزارشی از وضعیت شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان بناب با اشاره به پیشرفت طرح ساخت بخش آی سی یو ی بیمارستان امام خمینی اظهار داشت امیدواریم با پیگیری های نماینده ی محترم طی چند ماه آینده شاهد افتتاح و بهره برداری این طرح باشیم تا اهالی منطقه از این طرح زیر بنایی و بسیار ضروری استفاده نمایند.

پس از این سخنان حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی با تقدیر از کادر شبکه ی بهداشت شهرستان بناب با اشاره به زحمات غیر قابل انکار و ستودنی کارکنان بخش بهداشت و درمان کشور اجرای طرح تحول سلامت در کشور را از ارزنده ترین خدمات دولت یازدهم اظهار کرده و افزود: سه سال پیش در آغاز  دوران نمایندگی اینجانب شبکه بهداشت بناب با مشکلات عدیده ای از جمله بدهی های میلیاردی و تزریق نیروی غیر متخصص به بدنه این دستگاه بزرگ مواجه بود که با پیگیری های به عمل آمده این بدهی ها تا پایان سال ۹۱ پرداخت گردید و طی سال ۹۲ با اجرای طرح تحول سلامت بخش دیگری از مشکلات باقی مانده رفع و شبکه ی بهداشت و درمان بناب سر و سامانی دوباره گرفت.

وی با هشدار نسبت به تبعات نگاه های سیاسی در حوزه درمان گفت:با سیاسی کاری و نگاه انتقام جویانه ترمز پیشرفت و خدمات دهی مطلوب در این شبکه ی خدمت رسان کشیده می شود و نمی توان با چنین نگاه هایی شهر را به سمت توسعه و تعالی سوق داد.

ایشان همچنین با اشاره به ممنوعیت دخالت ادارات دولتی در بحث های انتخاباتی تاکید کرد: همانگونه که بارها در شورای اداری نیز گفته ام، هیچ کدام از روسای ادارت حق ندارند مجموعه ی تحت مدیریت خویش را مجبور به طرفداری از یک شخص یا جریان خاص نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین