کد خبر: ۲۳۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز دوشنبه از دستگیری فردی خبر داد که بانک اطلاعاتی گروه تروریستی داعش به شمار می‌رود.
ناطقان: سرتیپ تحسین الخفاجی فرمانده عملیات مشترک عراق با اشاره به دستیابی عملیات "شیران جزیره" به اهداف مورد نظر خود تصریح کرد: این عملیات براساس برنامه ریزی انجام شده در زمان مقرر به اهداف خود رسید و در جریان آن شمار زیادی از بقایای عناصر گروهک های تروریستی داعش کشته و مقرهای آنها منهدم شد.

وی افزود: نیروهای امنیتی و در صدر آنها دستگاه اطلاعاتی توانست اطلاعات دقیقی بدست آورد که باعث بازداشت شماری از مجرمان شد. آنها محور اصلی داعش نه فقط در سطح داخلی بلکه در سطح بین‌المللی به شمار می روند. یکی از آنها بانک اطلاعاتی هسته‌های داعش است.

الخفاجی گفت: رسانه های سیاسی کار تلاش می کنند که دستگیری این تروریست به نام عبدالناصر قرداش را کم اهمیت جلوه دهند اما او در واقع، بانک اطلاعات و فردی بسیار خطرناک است.

وی همچنین از آغاز عملیاتی به رهبری فرماندهی عملیات الانبار به سمت گذرگاه الولید و دیگر مناطق در چارچوب عملیات پیش دستانه فرماندهی عملیات مشترک خبر داد.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین