کد خبر: ۲۳۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان در ۲۴ ‌ساعت گذشته ۵۸۰ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در استان شناسایی شد.
ناطقان: علی احسان‌پور، سخنگوی علوم پزشکی اهواز، دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان در ۲۴ ‌ساعت گذشته ۵۸۰ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در استان شناسایی شد.

وی افزود: از مجموع ۵۸۰ بیمار جدید، ۴۵۶ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و  ۱۲۴ بیمار نیز بستری شدند که با احتساب این ۵۸۰ نفر تعداد کل مبتلایان به ۱۲ هزار و ۷۸۸ نفر افزایش یافت.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: در حال حاضر ۸۲۲ بیمار در بیمارستان،های استان تحت درمان هستند و خوشبختانه با تلاش مدافعان سلامت مردم، ۱۱ هزار و ۴۵۲ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی افزود: متاسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۶ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۵۱۴ نفر برسد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین