کد خبر: ۲۳۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
بهناز جعفری با پیوستن به جمع بازیگران فیلم سینمایی «کوسه» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی سیدمحمد احمدی با این پروژه همراه شد.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی بیتا فیلم، بهناز جعفری فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی است و بازی در تئاتر را با نمایش «سلطان مار» به کارگردانی گلاب آدینه در سال ۱۳۷۲ آغاز کرد و در نمایش‌های کارگردانانی چون بهرام بیضایی، محمد رحمانیان، علیرضا نادری و … به ایفای نقش پرداخته است.

او اولین بار با نقش کوتاهی در «روسری آبی» رخشان بنی‌اعتماد در سال ۱۳۷۳ وارد سینما شد. او در سال ۱۳۸۰ برای بازی کوتاهش در فیلم «خانه‌ای روی آب» ساخته بهمن فرمان‌آرا سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را از بیستمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

جعفری در سال ۱۳۹۰ برای نخستین بار با علی عطشانی در فیلم «تلفن همراه رئیس جمهور» همکاری کرد و توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند.
از دیگر آثار این بازیگر می‌توان به فیلم‌هایی همچون «مسافر ری»، «آب و آتش»، «چند تار مو»، «بیدار شو آرزو»، «باغ‌های کندلوس»، «یک خانواده محترم»، «ساکن طبقه وسط»، «حوالی اتوبان»، «دلم می‌خواد»، «خانه دختر»، «لانتوری»، «خشم و هیاهو»، «سه رخ» و... و سریال‌هایی همچون «خاک سر»، «دوران سرکشی»، «مختارنامه»، «آب پریا»، «یادآوری»، «آمین»، «چرخ فلک»، «همه چیز آنجاست»، «نفس»، «زیر پای مادر»، «بچه مهندس ۱، ۲ و ۳» و... اشاره کرد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «کوسه» که قرار بود از اواسط فروردین ماه کلید بخورد و با شیوع کرونا به تعویق افتاد، به زودی آغاز می‌شود.
تاکنون حضور پژمان جمشیدی، مهران احمدی، مهدی هاشمی، ریحانه پارسا و سیما تیرانداز در «کوسه» قطعی شده و دیگر بازیگران این فیلم پربازیگر که بر اساس فیلمنامه‌ای از پیمان عباسی ساخته می‌شود، در روزهای آتی معرفی خواهند شد.

تعدادی از عوامل این فیلم که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده عبارتند از: کارگردان: علی عطشانی، تهیه‌کننده: سید محمد احمدی، علی عطشانی، نویسنده: پیمان عباسی، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌اسلام، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: وحید مهین دوست، پشتیبانی فنی: حیدر احسانی، مدیر تولید: سعید دلاوری، مدیر امور بین‌الملل: امید چوگانی، مجری طرح: بیتا فیلم تهران، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی بیتافیلم: مریم قربانی‌نیا.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین