کد خبر: ۲۳۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
امروز در سواحل شمال کشور، ارتفاعات البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های همدان مرکزی قم و غرب اصفهان افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.
ناطقان: بر اساس پیش بینی‌های کلی سازمان هواشناسی و براساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری امروز در سواحل شمال کشور، ارتفاعات البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های همدان مرکزی قم و غرب اصفهان افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

یکشنبه در ارتفاعات البرز شرقی واقع در استان‌های سمنان گلستان خراسان شمالی در ساعات بعد از ظهر شد و گاهی بارش و رعد برق رخ می‌دهد.

طی دو روز آینده در بعضی ساعت در شرق کشور به ویژه منطقه زاده و وزش باد شدید رخ خواهد داد و در استان خوزستان جزایر شمال خلیج فارس ورزش باد شدید و گرد و غبار دور از انتظار نیست، خلیج فارس هم مواج خواهد بود.

بیشینه دمای تهران امروز و فردا به ۳۷ درجه خواهد رسید.
منبع: صراط
برچسب ها: هوا ، ناطقان ، جوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین