کد خبر: ۲۳۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تعامل مجلس و شورای شهر باعث رضایت‌مندی مردم می‌شود، گفت: توسعه حمل و نقل عمومی و درآمد پایدار برای شهرداری‌ها دو نکته‌ای است که در مجلس باید پیگیری شود.
ناطقان:  محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در دویست و شانزدهمین جلسه شورای شهر با اشاره به آغاز فعالیت مجلس یازدهم اظهار داشت: شورای شهر و مجلس دو رکن مردم‌نهاد در نظام جمهوری اسلامی هستند و در صورت تعامل سازنده می‌توانند مطالبات محقق نشده مردم را تحقق بخشند.

وی با بیان اینکه تعامل نمایندگان مجلس و شورای شهر رضایت شهروندان را به همراه دارد گفت: رئیس مجلس در حال حاضر فردی است که در حوزه مدیریت شهری تهران فعالیت داشته و در این زمینه تجارب زیادی را کسب کرده است. بنابر این می‌تواند گام‌های مؤثری جهت رفع معضلات شهر بردارد.

 رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: تأمین بودجه برای توسعه حمل و نقل عمومی و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها دو نکته‌ای است که مجلس می‌تواند به آن ورود کرده و اقدامات لازم را انجام دهد.

هاشمی به بازگشایی ادارات و نهادها از روز گذشته اشاره کرد و گفت:‌زمان دقیق کشف واکسن هنوز مشخص نیست و بسیاری از کشورهای درگیر با بیماری کرونا تصمیم گرفته‌اند که فعالیت اجرایی‌شان را شروع کنند که ایران هم جزو این کشورها است.

وی بیان داشت: ما در کشور تلاش می‌کنیم بر اساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های جاری و عادی را ادامه دهیم تا رونق اقتصادی نیز ایجاد شود.

 رئیس شورای شهر تهران گفت: حمل و نقل عمومی دچار رکود سنگینی شده و لازم است که اقدامات مؤثر جهت رفع این مشکل به ویژه در پایتخت انجام شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین