کد خبر: ۲۳۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری بارها بابت داشتن نیروهای مازاد گلایه کرده است اما حاضر نیست از بکارگیری مدیران بازنشسته دست بکشد.
ناطقان:  حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری در صحن علنی شورای شهر گفت: چند روزی است که با تدبیر دولت همه اتفاقات به شرایط عادی بازگشته است و به شکل قبل از کرونا شبیه شده است هرچند امیدواریم این شرایط عادی شده باعث بروز مشکلات جدیدی نشود.

وی ادامه داد: تذکر من به پاسخ شهردار تهران در خصوص یکی از تذکرات من در رابطه با عدم بکارگیری بازنشستگان است در حالی که این نامه پر از ابهام است و پاسخ کاملی نیست.

نظری گفت: شهردار تهران در نامه نوشته است که مستخدمینی که در حالت استخدامی اشتغال هستند و تاکنون حکم بازنشستگی آنها صادر نشده است شامل ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان نمی‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: با توجه به امتناع ارائه اطلاعات از سوی شهرداری تهران بنده به شخصه اطلاعی از مدیران مشمول این قانون ندارم اما مطابق قانون دستگاه ها موظفند کارمندانی که سابقه 30 سال خدمت دارند را رأسا بازنشسته کند.

وی ادامه داد: لازم است معاونت منابع انسانی شهرداری تهران شفاف سازی کند و اگر افرادی تقاضای فعالیت بعد از بازنشستگی دارند این موضوع را به شورای شهر تهران اعلام کنند.

نظری افزود: این در حالی است که مدیران شهرداری تهران همواره در جلسات از داشتن مازاد نیرو حرف می ‌زنند اما حاضر به بازنشسته کردن افراد بازنشسته هم نیستند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: این در حالی است که شهرداری تهران در بودجه سال 99 بودجه ای برای بازنشستگی افراد اخذ کرده است و باید به آن عمل می کردند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین