کد خبر: ۲۳۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
امیر پورکیان کارگردان فیلم سینمایی «آینده» از اکران این اثر سینمایی با 5 دقیقه سانسور خبر داد.
ناطقان: امیر پورکیان تهیه‌کننده و کارگردان سینما ، اظهار داشت: قرار بود فیلم سینمایی «آینده» عید نوروز اکران شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها اکران این فیلم به تعویق افتاد. ما تیم تبلیغاتی وسیعی در نظر گرفته بودیم ولی متأسفانه شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها خسارت‌هایی را برای ما و به طور کل برای همه سینماگران به همراه داشت که گریزناپذیر بود.

پورکیان خاطرنشان کرد: برای صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «آینده» مقاومت بسیاری داشتیم و تلاش کردیم اتفاقی که برای «ممنوعه» رخ داد در این فیلم تکرار نشود. خوشبختانه تلاش ما جواب داد و با همراهی سرمایه‌گذار که واقعاً برای جلوگیری از صدمات سانسور مقاومت کرد خوشبختانه توانستیم ممیزی را به حداقل برسانیم.

او افزود: من زیر بار 90 درصد از ممیزی‌ها نرفتم و 10 درصدی که اعمال شد آسیبی به فیلم نزده است. در تدوین تلاش کردیم 4 یا 5 دقیقه‌ای که سانسور شده را اصلاح کنیم تا آسیبی به کلیت اثر وارد نشود. احتمالاً با بازگشایی سینماها بلافاصله «آینده» اکران نخواهد شد و شاهد نمایش آن بر پرده سینما در اکران دوم پس از بازگشایی سالن‌های سینما خواهیم بود.

گفتنی است، فیلم سینمایی «آینده» به نویسندگی و کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی سید ضیا هاشمی ساخته شده است.


پانته‌ آ بهرام،کامبیز دیرباز، امیر جعفری، نیما شعبان نژاد، شهرام قائدی، علی استادی، شیرین یزدان بخش، لادن ژاوه وند و بهاره افشاری در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

تدوین «آینده» را امیر پورکیان و زهره احمدی توچایی به طور مشترک انجام داده‌اند.

«آینده» فیلمی اجتماعی با نگاه به خانواده و پرداخت به آسیب‌های پنهان و روابط است. در خلاصه این فیلم آمده است: آینده نوزاد مادری‌ست به نام امروز که فردا متولد می‌شود.

تهیه کننده همکار و سرمایه‌گذار «آینده» بر عهده سیاوش امین پور است.

برچسب ها: اکران ، فیلم ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین