کد خبر: ۲۳۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
شهردار تهران با ارسال پیامی به محمدباقر قالیباف ، انتخاب او به عنوان رییس یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت .
ناطقان: در پیام پیروز حناچی به قالیباف آمده است:  «انتخاب جنابعالی به عنوان «رییس یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی» از جانب نمایندگان ملت را تبریک عرض می نمایم و آرزو دارم با دعای خیر مردم شریف ایران و به حرمت خون پاک شهدای هم رزمتان شاهد خدمات ارزنده شما در این دوره باشیم.

یقینا حضور جناب عالی در این مسئولیت ، با سوابق طولانی در اداره امور شهر تهران، به ویژه در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، سال جهش تولید نام گذاری شده است؛ می تواند بسترساز همکاری های موثرتر میان مجلس و شهرداری ها در راستای تصویب قوانین ضروری برای اداره پایدار شهرها و تحقق ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

سلامت و موفقیت جنابعالی را ذیل توجهات حضرت ولیعصر(عج) از خداوند منان خواهانم.»
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین