کد خبر: ۲۳۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
وزیر بهداشت از روزنامه نگار خردسالی که با ساخت کاغذ دیواری سعی کرده بود درباره بیماری کرونا اطلاع رسانی کند تقدیر کرد.
ناطقان: بامداد رضایی کودکی 7 ساله است که از حروف و کلمات تازه آموخته‌اش، بهره برده و تیتر اخبار را در کادرهای تزیینی رنگارنگ، به تصویر کشیده است. نکته جالب اینکه هشتک «کرونا را شکست می دهیم» و «در خانه می مانیم» را از قلم نینداخته و در جایی از خبر اشاره کرده که وزیر بهداشت از مردم به دلیل رعایت کردن اصول بهداشتی و عدم شلوغی شهرها، قدردانی کرده است. همچنین، اشاره‌های بامداد به خبر بستری بیماران در بیمارستان‌ها، کاهش تعداد بیماران و تدارک تخت‌های خالی و تلاش برای ساخت واکسن کرونا، بسیار قابل توجه بوده و نشان دهنده دقت بالای این دانش آموز 7 ساله در ادراک و استنباط خبرها است.

گفتنی است، زمانی که روزنامه دیواری بامداد برای وزیر بهداشت، ارسال شد، وزیر بهداشت نیز تقدیرنامه‌ای را برای بامداد آماده کرده و کار خلاقانه این دانش آموز 7 ساله را مورد تشویق قرار داد.

متن پیام سعید نمکی به شرح زیر است:

هوشیاری و آگاهی شما و بسیاری از دوستان و همسالانت سرمایه ارزنده ای برای آتیه میهن عزیز ماست، که نمونه آن را در روزنامه های دیواری زیبایت دیدم. به عنوان یک پدر، یک پدر بزرگ، البته وزیر بهداشت، خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که آینده سرزمینم به دستان فرزندان برومندی چون شما ساخته خواهد شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین