کد خبر: ۲۳۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
وزارت بهداشت عربستان امروز یکشنبه به جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در این کشور اشاره کرد.
ناطقان: به نقل از روزنامه سعودی عکاظ، وزارت بهداشت عربستان امروز یکشنبه به جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در این کشور اشاره کرد.

وزارت بهداشت عربستان اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۷۷ مورد جدید ابتلا به کرونا ثبت شده است که شمار مبتلایان به کرونا با احتساب موارد جدید به ۸۵ هزار و ۲۶۱ نفر رسید. همچنین طی ساعات گذشته ۳ هزار و ۵۵۹ نفر از کرونا نجات پیدا کرده اند که شمار بهبود یافتگان در عربستان به ۶۲ هزار و ۴۴۲ نفر برسد.

همچنین وزارت بهداشت عربستان شمار افرادی که ساعات گذشته بر اثر کرونا جان باخته اند را هم ۲۳ نفر اعلام کرد که به این ترتیب شمار فوتی های ناشی از کرونا در عربستان به ۵۰۳ نفر رسید.

این در حالی است که توفیق الربیعه وزیر بهداشت عربستان گفت: ماسک زدن هنگام خروج از منزل ضروری است و نادیده گرفتن اقدامات پیشگیرانه و اختلال در آن در نهایت منجر به بازگشت به عقب می شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین