کد خبر: ۲۳۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی یزد از کشف ۱۵۰ قطعه اشیای تاریخی و عتیقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.
ناطقان: سرهنگ محمدحسن کارگر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با کار اطلاعاتی از نگهداری اشیاء عتیقه در یک مغازه در شهر یزد مطلع شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل مورد نظر این تعداد اشیاء عتیقه شامل انواع سکه های مربوط به دوره صفویه و پهلوی و شمشیر، ظروف و سماور عتیقه را کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی یزد با بیان اینکه کارشناسان میراث فرهنگی، ارزش اقلام کشف شده را این میزان بیان کردند اظهار کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش عصر یکشنبه پایگاه خبری پلیس، کارگر خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و تلاش خستگی‌ناپذیر با قانون شکنان و سودجویان برخورد کرده و اجازه فعالیت به اینگونه افراد نخواهد داد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: کشف ، اشیای عتیقه ، یزد
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین