کد خبر: ۲۳۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
رئیس کلانتری ١١٢ ابوسعید از دستگیری یک قاچاقچی ارز در جنوب پایتخت خبر داد و گفت: ۱۷۷ هزار دلار از این فرد کشف شد.
ناطقان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ چنگیز ایدون اظهار داشت: ساعت ۱۸:۰۰ روز گذشته عوامل گشت انتظامی کلانتری ۱۱۲ ابوسعید حین گشت زنی در چهار راه مولوی به عابر پیاده ای از اتباع خارجه که کوله پشتی نیز به همراه داشت، مظنون شدند.

رئیس کلانتری ابوسعید توضیح داد: ماموران گشت انتظامی پس از هماهنگی با مرکز کلانتری، کوله پشتی متهم را بررسی و مقادیر قابل توجهی ارز خارجی(دلار) از کیف وی کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد:متهم ۲۵ ساله در تحقیقات اولیه اظهار داشت این دلارها را قرار بود تا به حساب صرافی مشخصی واریز کند.

وی افزود: پس از انتقال متهم به کلانتری و انجام تحقیقات مشخص شد که ارزهای کشف شده به صورت باری از طریق مرز زمینی به صورت قاچاق توسط چند پیک وارد کشورمان شده است.

ایدون تصریح کرد: متهم قصد داشت تا پس از تحویل ارزها، آن ها را به حساب چند شرکت خاص واریز کند که در نهایت توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گفته رئیس کلانتری ابوسعید متهم اعلام کرد که برای دومین بار است دست به چنین اقدامی زده است و در مرتبه اول ۳۵ هزار دلار و در این مرتبه ۱۷۷ هزار دلار را تحویل گرفته است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین