کد خبر: ۲۳۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: در 26 اسفند ماه سال گذشته بالاترین تعداد فوتی کرونا را در تهران داشتیم.
ناطقان: علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در جلسه این ستاد اظهار داشت: در 26 اسفند ماه سال گذشته بالاترین تعداد فوت را در تهران داشتیم.

 وی ادامه داد:  بعد از شروع سال جاری پیک‌های ما در 4 فروردین، 10 فروردین و 24 فروردین بوده است و در اردیبهشت دامنه به شدت کم شده است.

زالی گفت: رئیس جمهور به عدد مولفه پایه اشاره کرد و هرچه این عدد بالاتر باشد، خطر سرایت بیشتر است و اگر پایین باشد این وضعیت مطلوبتر است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: با اقدامات پیشگیرانه و رعایت مسائل بهداشتی توسط مردم، ما در تهران این عدد را به زیر یک رساندیم و اکنون در تهران به یک عدد نسبتا ثابت رسیده و زیر عدد یک قرار داریم و تاکنون به بیش از عدد یک افزایش نداشته است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین