کد خبر: ۲۳۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر از زندانی کردن معترضان حمایت کرده است.
ناطقان: «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز دوشنبه از بازداشت معترضان حمایت و تلاش‌ها برای آزادی کردن آنها را رد کرده است.

ترامپ در توئیتر با اشاره به انتقادهای «جو بایدن»، نامزد بالقوه حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از بازداشت معترضان در توئیتر نوشت: «آدم‌های جو بایدن خواب‌آلو آنقدر چپ‌گرای افراطی هستند که در تلاشند آنارشیست‌ها را از زندان بیرون آورده و حتی کارهای بیشتری انجام دهند.»

وی در ادامه اشاره کرده که در صورت پیروزی جو بایدن در انتخابات اطرافیان او اداره امور را به دست خواهند گرفت. ترامپ نوشت: «جو اصلاً از این ماجرا خبردار نیست و از اصلاً از این چیزها سر در نمی‌آورد، اما آنها قدرت اصلی را در دست خواهند داشت نه جو. آنها اداره امور را در دست خواهند داشت. افزایش مالیات برای همه در راه خواهد بود.»
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین