کد خبر: ۲۳۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
آیا کرونا در ایران به شکست نزدیک است؟ اگر پاسخ مثبت است، چگونه به این نقطه رسیدیم و نقش مسئولان و دستگاه‌ها در رسیدن به این نقطه چه بوده؟ در جهان چه؟ آیا می‌توان اقدامات صورت گرفته در کشورمان و در دیگر کشور‌ها را مقایسه کرد و به گزاره‌های معنا دار رسید؟
ناطقان:  این‌ها تنها گوشه‌ای از سوالاتی هستند که قصد داریم در گفت‌وگویی متفاوت با یکی از اعضای فرهنگستان علوم پزشکی و رئیس اتاق فکر ستاد فرماندهی کرونا در تهران مطرح کرده و پاسخ صریح وی در این خصوص را جویا شویم. پاسخ به ابهاماتی که ممکن است در ذهن بسیاری‌مان ریشه دوانده باشد.
 
آیا کرونا و «کووید-۱۹» در ایران مهار شده؟ چگونه؟!

گفت‌وگویی که از این رو متفاوت خواهد بود که قرار است به صورت زنده و بر بستر اینستاگرام رقم بخورد و بی شک حضور و همراهی شما در پربار شدن آن نقش به سزایی خواهد داشت؛ مجالی برای طرح ابهامات و نشست پای پاسخ‌های پرفسور حسین قناعتی که از فاصله‌ای نزدیک دستی بر آتش مبارزه با کرونا در ایران دارد.

قناعتی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با درجه استادی است که تخصص و تجربیات زیادی در تصویربرداری پزشکی دارد؛ در دانشی که در مباحث تشخیصی ابتلا به ویروس کرونا و بیماری ناشی از آن یعنی «کووید-۱۹» نقش به سزایی ایفا کرده و می‌کند و قناعتی و همکارانش در مرکز تصویربرداری بیمارستان امام خمینی تهران، یکی از بیمارستان‌های ویژه کرونایی در پایتخت، در خط مقدم آن قرار داشته و دارند.

با ما و این گفت‌وگوی بی پرده و صریح همراه باشید.

زمان: سه شنبه، سیزدهم خردادماه ۹۹ – ساعت ۲۱
 



منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین