کد خبر: ۲۳۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
فرمانده پلیس راه شرق استان تهران گفت: محورهای منتهی به استان‌های شمالی ترافیکی روانی دارد اما پیش‌بینی می‌شود تا آخر شب حجم ترافیک در محورهای هراز و فیروزکوه سنگین شود.
ناطقان: سرهنگ سیاوش محبی فرمانده پلیس راه شرق استان تهران اظهار کرد: درحال حاضر شاهد بار ترافیکی در محورهای هراز و فیروزکوه هستیم اما گره ترافیکی دیده نشده است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که هر چه به غروب نزدیک‌تر شویم بار ترافیکی سنگین‌تری را خواهیم داشت و با توجه به تعطیلاتی که پیش رو داریم از هموطنان تقاضا داریم برنامه سفر خود را مدیریت و در زمان مناسب حرکت کنند و برای رسیدن به مقصد عجله نداشته باشند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بار ترافیک سنگینی را در محور حرم به حرم شاهد هستیم.

سرهنگ محبی با اشاره به در نظر گرفتن محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز عنوان کرد: محور هراز روز جمعه از ساعت ۱۲ظهر تردد کلیه وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل ممنوع و ساعت ۱۴ نیز از آب اسک به سمت رودهن جاده یک‌طرفه می‌شود و این محدودیت تا ساعت ۲بامداد روز بعد ادامه دارد.

وی در پایان یادآور شد: از رانندگان تقاضا داریم فاصله طولی خود با ماشین جلویی را رعایت کنند و از انحراف به چپ بپرهیزند همچنین در طول مسیر به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین