کد خبر: ۲۳۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه،یکی از بزرگترین شبکه‌های قاچاق سازمان یافته سوخت در شرق کشور منهدم شد.
ناطقان: فرمانده سپاه ثارالله  استان کرمان، در اینباره گفت: اعضای این شبکه با همکاری برخی از شرکت‌های مسافربری صورت وضعیت‌های صوری برای خودرو‌ها صادر می کردند و سپس سوخت حاصل از این روش را در اختیار خریداران سوخت و قاچاقچیان سوخت قرار می‌دادند.
 


سردار معروفی،از انهدام شبکه گسترده قاچاق سوخت در شرق کشور خبر داد و گفت: طبق تحقیقات اولیه این شبکه قاچاق در مجموع 24میلیون لیتر سوخت را در سال قاچاق کرده است و.در این  زمینه بیش از 50 کارت سوخت مهاجر در جایگاه‌های سوخت جنوبشرق کشور شناسایی و با دستور مقامات قضایی مسدود شده اند.

 

وی افزود:براساس  بررسی‌های اطلاعاتی و آمار‌ها  متاسفانه بخشی از سهمیه سوخت منطقه جنوب شرق کشور از طریق این شبکه با تخلفات صورت گرفته از کشور خارج شده است.

 

بگفته  فرمانده سپاه ثارالله کرمان:در این  زمینه 13 نفر از اعضای اصلی این باند در نقاط مختلف کشور تحت پیگرد قضایی قرار گرفته و دستگیر شده اند که دو نفر از  این افراد  مربوط به شرق استان کرمان هستند.

 

سردار معروفی،تاکید کرد: جلوگیری از قاچاق کالا و سوخت یکی از نیاز‌های جدی برای تحقق شعار سال مبنی بر رونق و جهش تولید و تقویت اقتصاد ملی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین