کد خبر: ۲۳۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که پیش از شروع تمرین بازیکنان تولد سرمربی تیمشان را تبریک گفتند.
ناطقان: تیم فوتبال استقلال از ساعت 18:30 در زمین مجموعه ورزشی انقلاب تمرینات خود را پیگیری کرد.

*پیش از شروع تمرین بازیکنان تست کرونا داده و فرهاد مجیدی و دکتر نوروزی نیز به دکتر مسجدی عضو هیات مدیره بیمارستان جم که زمینه تست کرونای استقلالی‌ها را فراهم کرده بود لوح یادبود اهدا کردند.

*با توجه به 44 سالگی فرهاد مجیدی بازیکنان پیش از آغاز تمرین تولد سرمربی خود را تبریک گفته و برای وی دست زدند. سعید رمضانی پیش از شروع تمرین خطاب به مجیدی گفت: ما قصد داشتیم برای تولد شما کیک تهیه کنیم اما به خاطر این شرایط سعی کردیم این قضیه به آینده موکول شود. در این لحظه مجیدی با کنایه گفت: شما در این مورد هم از سازمان لیگ سوال کنید راه حلش را پیدا می‌کند!

* دو نفر از بانوان در تمرین امروز حضور داشتند که این نفرات با مجوز مجیدی در گوشه‌ای از زمین نظاره گر برنامه های آبی پوشان شدند.

* عارف غلامی مدافع استقلال که در تمرین دو روز پیش از ناحیه مچ دچار مصدومیت شده است بعد از حضور در مجموعه انقلاب و پشت سر گذاشتن تست کرونا راهی کلینیک شد. این بازیکن از روز شنبه در تمرینات شرکت خواهد کرد.

* در ابتدای تمرین بازیکنان بدن‌های خود را گرم کرده و سپس در قالب گروه های 4 نفره آقا وسط بازی کردند. بخش بعدی تمرین امروز به فوتبال درون تمی اختصاص داشت که بازیکنان زیر نظر مجیدی این تمرین را پشت سر گذاشتند.

*دیاباته و داریوش شجاعیان  در تمرین امروز آبی پوشان به صورت اختصاصی تمرین کردند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال روز 29 خرداد در ورزشگاه شهدای فولاد میهمان شاگردان نکونام خواهد بود.
منبع: فارس
برچسب ها: گزارش ، تمرین ، استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین