کد خبر: ۲۳۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان گفت: به دنبال اقدام ربایندگان و فرار ۳ نفر از مجرمان زندان میناب در تاریخ 10 خرداد بلافاصله جلسه شورای تامین شهرستان میناب برگزار و بررسی های اولیه انجام گرفت.
ناطقان: احمد پویافر در یک گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: به دنبال اقدام ربایندگان و فرار ۳ نفر از مجرمان زندان میناب در تاریخ 10 خرداد بلافاصله جلسه شورای تامین شهرستان میناب برگزار و بررسی های اولیه انجام گرفت.

وی افزود: همچنین کمیسیون امنیت استان و همینطور جلسه فوق العاده شورای تامین استان در بالاترین سطح مسئولان امنیتی و انتظامی به ریاست استاندار محترم هرمزگان تشکیل شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان اضافه کرد: در این جلسه با دستورات لازم استاندار هرمزگان زوایای مختلف موضوع در دست بررسی و رسیدگی قرار گرفته که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد گرفت.

پویافر بیان داشت: بر همین اساس تلاش می شود در کوتاهترین زمان ممکن با استفاده از همه ظرفیت های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی ربایندگان و مجرمین دستگیر و به دست عدالت سپرده شوند.
برچسب ها: فرار ، 3زندانی ، هرمزگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین