کد خبر: ۲۳۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
باشگاه کارپاتی لفیف که در لیگ برتر اوکراین قعرنشین است اعلام کرد که ۲۵ نفر از این باشگاه به ویروس کوید ۱۹ مبتلا شده اند.
ناطقان: به نقل از اسکای اسپورت، اوکراین یکی از کشورهای اروپایی است که درگیر ویروس کرونا است تا جایی که طبق آخرین آمار ۲۴ هزار و ۳۴۰ نفر در این کشور به ویروس مبتلا شده اند این درحالی است که ۷۲۷ نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.

کرونا فوتبال اوکراین را هم در برگرفت و منجر به تعطیلی آن شد هر چند که لیگ این کشور دوباره از سرگرفته شد.

کمیته برگزاری لیگ اوکراین اعلام کرد که نتیجه تست کرونای ۲۵ نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی باشگاه کاپارتی لفیف مثبت بوده است و آن‌ها به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

طبق اعلام این کمیته همه این افراد در قرنطینه هستند و فعالیت باشگاه هم تا اطلاع ثانوی تعطیل و هیچ تمرینی برگزار نخواهد شد.

به این ترتیب دو بازی بعدی این تیم اوکراینی هم که قرار بود در ماه جاری برگزار شود لغو شد. پیش از این هم دیدار یک‌شنبه این تیم برگزار نشد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین