کد خبر: ۲۳۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
ورزشکاران ژاپنی با پایان قرنطینه و با بازگشایی مرکز آموزش ملی به تمرینات خود بازگشتند.
ناطقان: مرکز آموزش ملی ژاپن پس از پایان وضعیت اضطراری این کشور، مجدداً بازگشایی شده است و به ورزشکاران ملی اجازه می‌دهد تا تمرینات‌شان را از سر بگیرند. دیا ستو، قهرمان شنا جهان یکی از کسانی است که یک ساعت از استخر استفاده کرد و بعد از دو ماه دور بودن از تمرین، یک جلسه کامل تمرین را به پایان رساند. مربی جدید این ورزشکار اجازه حضور در تمرینات را ندارد و تنها این اجازه به ورزشکاران داده شده است.

یوکاری کونیشی، تیرانداز ژاپنی از دیگر ورزشکارانی است که تمریناتش را از سر گرفته است. جلسه انتخاب نهایی تیم ملی تیراندازی ژاپن به دلیل شیوع کرونا لغو شد و اکنون قرار است دوباره برنامه‌ریزی شود. هم‌چنین کوکی نیوا در تنیس روی میز از دیگر ورزشکارانی است که به جای تمرینات انفرادی رقابت را از سر گرفته است.

از اوایل ماه آوریل (فروردین) که وضعیت اضطراری برقرار شد، این امکانات تعطیل شده بود و بیش از یک هفته است که ژاپن، وضعیت اضطراری را در کلانشهر توکیو و شهرهای اطراف کاهش داده است.

ژاپن تاکنون بیش از ۱۶۸۰۰ مورد مبتلا به ویروس کرونا را گزارش کرده است که منجر به کشته شدن ۸۹۲ نفر شده است.

المپیک ۲۰۲۰ توکیو اکنون پس از تعویق یک سال به دلیل همه‌گیری ویروس  ۱۹-COVID، اکنون برای سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین