کد خبر: ۲۳۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
در جریان اعتراضات علیه خشونت‌ و رفتارهای نژادپرستانه پلیس آمریکا، ساعاتی پیش در یک حادثه تیراندازی در بخش «بروکلین» شهر نیویورک، دستکم پنج نفر از جمله دو افسر پلیس آمریکا زخمی شدند.
ناطقان: در جریان اعتراضات به قتل «جورج فلوید» شهروند 46 ساله سیاهپوست آمریکایی به دست افسر پلیس «مینیاپولیس»، شب گذشته به وقت محلی (سه شنبه)، یک حادثه تیراندازی در «بروکلین» یکی از قدیمی‌ترین بخش‌های شهر نیویورک به وقوع پیوست.

بنا به گزارش شبکه روسی «راشاتودی»، سه‌شنبه شب به وقت محلی بعد از حادثه تیراندازی در بروکلین که حدود ۱۰ تا ۲۰ گلوله شلیک شده است، دو افسر پلیس و سه نفر دیگر به دلیل شدت وخامت جراحات به بیمارستان منتقل شدند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی آمریکا، ظاهراً فرد مسلح مظنون نیز کشته شده است اما هنوز مشخص نیست که آیا او با معترضان ارتباطی داشته یا خیر.

در پی قتل فجیع دوشنبه هفته گذشته فلوید به دست افسر پلیس مینیاپولیس، اعتراضات از این شهر ایالت مینه‌سوتا آغاز شد و هم‌اکنون در صدها شهر سراسر این کشور و حتی کشورهای دیگر گسترش یافته است و معترضان خشم خود را به خشونت و رفتارهای تبعیض‌آمیز پلیس آمریکا و اروپا ابراز می‌کنند.

در جریان اعتراضات روزهای گذشته، تاکنون چندین افسر پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند و آنطور که رسانه‌ها گزارش کرده‌اند، چندین افسر پلیس دوشنبه شب در «سنت لوئیس» مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و دو افسر پلیس دیگر نیز در «بوفالو» ایالت نیویورک زخمی شدند.


 


منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین