کد خبر: ۲۳۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
مهاجم فرانسوی بارسلونا دوست ندارد با نیمار در تابستان معاوضه و راهی پاری سن ژرمن شود.
ناطقان: به نقل از الموندو، هواداران بارسلونا امید زیادی دارند که بار دیگر نیمار پیراهن تیم محبوب آنها را برتن کند.

رقم پاری سن ژرمن برای فروش نیمار بسیار بالاست و آبی اناری ها در شرایطی که بحران مالی به خاطر ویروس کرونا وجود دارد برای بازگرداندن نیمار کار بسیار سختی پیش رو دارند.

در روزها و هفته های اخیر از آنتوان گریزمان به عنوان یکی از بازیکنان بارسلونا یاد شده که برای بازگرداندن نیمار، به پاری سن ژرمن پیشنهاد داده شده است اما ظاهرا خود این بازیکن دوست ندارد که در صورت جدایی از آبی اناری ها راهی پاری سن ژرمن شود.

گریزمان تصویری از پسر خود را با لباس مارسی منتشر کرد.

یکی از دنبال کنندگان این بازیکن فرانسوی نوشت: گریزمان پیام آشکاری داد و نمی خواهد بخشی از پروسه بازگشت نیمار باشد و راهی پاری سن ژرمن شود.

گریزمان هم در واکنش به این کار نوشت: آفرین.

البته روزنامه ال‌موندو نوشت که معلوم نیست که آیا این واکنش گریزمان شوخی است یا با جدیت صحبت می کند.

گریزمان در اتلتیکو مادرید عملکرد درخشانی از خود نشان داد و با رقم بسیار بالایی راهی بارسلونا شد اما نتوانسته که در این تیم انتظارات را برآورده کند و همین باعث شده تا احتمال جدایی او زیاد باشد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین