کد خبر: ۲۳۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
با ثبت رکورد جدید بیشترین تعداد افراد مبتلا به ویروس کووید-۱۹ و فوت شدگان ناشی از این بیماری در پاکستان، مجموعآمار ابتلا به کرونا؛ پاکستان بالاتر از چین تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا در این کشور از آمار مبتلایان به تنهایی در چین فراتر رفته است.
ناطقان: کووید-۱۹ یا همان ویروس کرونا هفتم اسفندماه گذشته توسط وزارت بهداشت پاکستان با شناسایی نخستین مورد در شهر «کراچی» اعلام شد و اکنون ۸۵ هزار و ۹۲ نفر به این ویروس مبتلا هستند.

به گزارش روز پنجشنبه ستاد عملیات و مدیریت مبارزه کرونا در پاکستان، تاکنون یک هزار و ۷۷۰ بیمار کرونایی نیز در شهر‌های مختلف این کشور جان باخته‌اند.

پاکستان روز گذشته شاهد ثبت رکورد جدید بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا و بیماران فوت شده تنها در یک روز بود. وزارت بهداشت این کشور از ابتلای ۴ هزار و ۶۸۸ مورد جدید به ویروس کرونا و همچنین جان باختن دست کم ۸۲ بیمار کرونایی نیز در عرض ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

این درحالی است که آمار بیماران کرونایی در چین کشور همسایه پاکستان ۸۳۰۲۲ اعلام شده و اکنون تعداد مبتلایان به این ویروس در پاکستان فراتر از چین رفته است.

تاکنون ۳۰ هزار و ۱۲۸ بیماران کرونایی نیز در شهر‌های مختلف پاکستان بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

سازمان جهانی بهداشت اوایل اردیبهشت ماه هشدار داد که اگر اقدام‌های موثر در پاکستان برای مهار ویروس همه گیر کووید-۱۹ به کار گرفته نشود، احتمال افزایش شمار بیماران کرونایی در این کشور تا اواخر تیرماه (اواسط ژوئیه) به ۲۰۰ هزار نفر وجود دارد.
برچسب ها: کرونا ، پاکستان ، چین
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین