کد خبر: ۲۳۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
بالگرد آب پاشمدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: با توجه به اعلام نیاز امروز اداره کل منابع طبیعی استان خوزستان، هماهنگی اعزام یک بالگرد آب‌پاش به بخش آبژدان اندیکا انجام شد. به اندیکا اعزام می شود
ناطقان: کیامرث حاجی‌زاده عصر روز پنجشنبه در خصوص این خبر اظهار کرد: امروز با توجه به حجم بالای آتش، اداره کل منابع طبیعی درخواست بالگرد آب‌پاش را برای مهار نهایی آتش داشت که بالگرد تا ساعاتی دیگر وارد منطقه خواهد شد.

وی افزود: هماهنگی لازم برای حضور بالگرد امدادی انجام و ساعت ۱۱ ظهر بالگرد هوانیروز مسجدسلیمان وارد منطقه شد و تعداد پنج سورتی پرواز برای پیاده کردن افراد، مواد غذایی و آب آشامیدنی انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان به آتش‌سوزی در منطقه مانداب و کرچل بخش آبژدان شهرستان اندیکا اشاره کرد و گفت: صبح امروز ۲ گروه به صورت پیاده و با قایق از ۲ سمت به محل حادثه اعزام شدند.
منبع: مهر
برچسب ها: بالگرد ، آب پاش ، اندیکا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین