کد خبر: ۲۳۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
گل محمدی اضافه کرد: ما از تمام باشگاه‌ها خواستیم در هر سانس خود ظرفیت ۲۵ درصدی فعالیت خود را رعایت کند تا از نظر رعایت اصول بهداشتی با مشکل مواجه نشویم.
ناطقان: رضا گل محمدی اظهار کرد: کلیه فعالیت‌های ورزش استان تهران و باشگاه‌های بدنسازی پس از ابلاغیه ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش و جوانان فعالیت‌های خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز کردند و ما منتظر هستیم تا این ستاد مجوز بازگشایی استخرهای سربسته را نیز به ما بدهد. در حال حاضر ما آماده بازگشایی استخرها هستیم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی گفت: با وجود اینکه باشگاه‌ها مجوز بازگشایی از ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش در بخش دولتی و خصوصی را دریافت کردند، کارشناسان ما به طور مرتب در ساعات‌ مختلف در این باشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند و اگر باشگاهی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی دو متر را رعایت نکند پلمب خواهد شد.

گل محمدی اضافه کرد: ما از تمام باشگاه‌ها خواستیم در هر سانس خود ظرفیت ۲۵ درصدی فعالیت خود را رعایت کند تا از نظر رعایت اصول بهداشتی با مشکل مواجه نشویم.

مدیر کل ورزش جوانان استان تهران خاطر نشان کرد: با توجه به شروع فصل گرما ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش از اواخر خرداد اجازه بازگشایی استخرهای سر بسته را بدهد تا بیش از این متحمل هزینه‌های سنگین نشوند. به هر صورت نگهداری این استخرها هزینه‌های سنگینی دارد و تعطیلی بیش از حد آنها می‌تواند این هزینه‌ها را چند برابر کند.

وی درباره دریافت اجاره از اماکن ورزشی پس از بازگشایی آنها اظهار کرد: اجاره اماکن ورزشی در طی ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت بخشیده شده اما از خرداد ماه کلیه اماکن ورزشی باید اجاره پرداخت کنند. البته ما به دنبال پیگیری تسهیلات و وام برای باشگاه‌هایی هستیم که از این بیماری دچار خسارت شدند تا بتوانیم بخشی از خسارت‌های آنها را از این طریق جبران کنیم.

گل محمدی همچنین در پاسخ به این پرسش که بعد از بازگشایی استخرها نرخ افزایش تعرفه آنها در سال جدید چگونه خواهد بود گفت: تعرفه استخرها بر حسب این که خصوصی یا دولتی باشند متفاوت خواهد بود اما ما افزایش نرخ تعرفه سال ۹۹ را تا ۱۵ درصد عنوان کردیم و اگر در جایی بیش از این میزان افزایش نرخ داشته باشند با آنها برخورد قانونی خواهیم داشت.

وی در پایان افزود: در حال حاضر ۱۱ مکان ورزشی آماده افتتاح و بهره برداری هستند که ما برای افتتاح آنها منتظر هستیم تا ببینیم وضعیت این بیماری چه زمانی به حالت عادی برمی‌گردد تا با اجازه وزارت ورزش این اماکن ورزشی را افتتاح کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین