کد خبر: ۲۳۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
اسماعیل دوستی در پایان خاطرنشان کرد: آقای جهانگیری شایستگی بیشتری برای ریاست جمهوری دارد و به نظرم کاندیدای اصلاح‌طلبان خواهد بود.
ناطقان: اسماعیل دوستی فعال اصلاح طلب با اشاره به احتمال حضور علی لاریجانی در انتخابات سال ۱۴۰۰، گفت: من این موضوع را نشنیدم،   اما در عالم سیاست هر حرکت و تصمیمی محتمل است.

او ادامه داد: لاریجانی شخصیت معقول و منطقی است که معتقدم یکی از مدیران شایسته در جمهوری اسلامی ایران است و در این مدت ۴۰ سال در همه منصب‌های مختلف امتحان خود را به خوبی پس داده و در ۱۲ سال مجلس هم به نظر من هویت و کارنامه آقای لاریجانی کاملا قابل قبول بوده، اما اینکه واقعا بخواهد کاندید شود و اصلاح طلبان هم از او حمایت کنند را نمی‌دانم، اما به نظرم اصلاح طلبان حتما در انتخابات کاندیدا خواهند داشت.

فعال اصلاح طلب با اشاره به احتمال حضور محمدجواد ظریف و اسحاق جهانگیری در انتخابات گفت: ظریف یک دیپلمات خوب است و شاید سبک مدیر اجرایی خوب در حد ریاست جمهوری نباشد، البته انسان محبوبی است و در این مدتی هم که در وزارت خارجه بوده انصافا زحمت کشیده،  ظریف انصافا یک وزیر خارجه خوب و یک دیپلمات عالی است، اما به نظرم یک مدیر اجرایی برای اداره کشور نیست.

او در پایان خاطرنشان کرد: آقای جهانگیری شایستگی بیشتری برای ریاست جمهوری دارد و به نظرم کاندیدای اصلاح‌طلبان خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین