کد خبر: ۲۳۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
به گفته مقامات مالی، در حمله روز جمعه به روستایی در منطقه موپتی، 26 نفر کشته شدند.
ناطقان: به گفته مقامات، در حمله به روستایی در مرکز مالی، ۲۶ نفر کشته شدند. حمله مذکور در روز جمعه علیه روستایی با نام Binedama که اغلب ساکنان آن فولانی هستند در منطقه پرتنش موپتی انجام شد.

دو مقام دیگر مالی در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه، این حمله و تعداد قربانیان را تایید کردند. اطلاعات بیشتری در خصوص این حمله منتشر نشده است.

شمال مالی محل استقرار گروه‌های تروریستی مرتبط با داعش و القاعده است که اغلب حملات مرگباری در این کشور و کشورهای همسایه انجام می دهند.

این دو گره تروریستی سال‌هاست که در مالی و کشورهای دیگر منطقه مبادرت به عملیات تروریستی می‌کنند. در حالی که رئیس جمهور مالی خواهان گفت‌وگو با گروه‌های تروریستی است، سران این گروه‌ها خروج نیروهای فرانسوی از این کشور را شرط شرکت در  مذاکرات اعلام کرده‌اند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین