کد خبر: ۲۳۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
با انتشار گزارش قوی‌تر از انتظار آمار فرصت‌های شغلی آمریکا که امید به بهبود اقتصادی در جهان را تقویت کرد،تقاضا برای طلا به عنوان دارایی امن کاهش یافت و قیمت این فلز گران‌بها در معاملات روز جمعه بیش از 2 درصد کاهش یافت.
ناطقان: به نقل از رویترز، با انتشار گزارش قوی‌تر از انتظار آمار فرصت‌های شغلی آمریکا که امید به بهبود اقتصادی در جهان را تقویت کرد،تقاضا برای طلا به عنوان دارایی امن کاهش یافت و قیمت این فلز گران‌بها در معاملات روز جمعه بیش از 2 درصد کاهش یافت.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 28.95 دلار کاهش 1685.06 دلار فروخته شد. ارزش طلا طی هفته گذشته حدود 2.6 درصد کاهش یافت که بیشترین کاهش از هفته منتهی به 13 ماه مارس به شمار می رود.

ارزش بازارهای بورس وال استریت به دنبال کاهش چشمگیر نرخ بیکاری از 14.7 در ماه آوریل به 13.3 در ماه می، افزایش یافت.

این آمار در آستانه نشست دو روزه فدرال رزرو  در این هفته منتشر شده است. بانک مرکزی آمریکا محرک‌های زیادی به بازار تزریق کرده است و نرخ بهره را به نزدیک صفر رسانده است تا تاثیرات شیوع ویروس کرونا را آرام سازد.

تحلیلگر INTL FCStone گفت: با این حال، «ما هنوز بی ثباتی اقتصادی، تنش های تجاری، و مشکلات در آمریکا داریم... در طولانی مدت، تاثیرات قطعا برای طلا مثبت تر خواهد بود تا منفی.»
منبع: فارس
برچسب ها: کاهش قیمت ، طلا ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین