کد خبر: ۲۳۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
شهردار منطقه17 تهران از اقدام قضایی علیه ضاربان یک پاکبان در جنوب تهران خبر داد.
ناطقان: محمود کلهری شهردار منطقه17 تهران درباره ضرب و شتم یک پاکبان در جنوب تهران اظهارداشت: این حادثه شب گذشته  در محله یافت آباد به وقوع پیوسته است و پاکبان در حین انجام وظیفه و جمع آوری پسماند خانگی، توسط افرادی دچار ضرب و شتم و اهانت شده است.

وی در توضیح جزییات ماجرا بیان داشت: فرد خاطی نخست به پاکبان اعتراض کرده که چرا پسماند خانگی را با چرخ دستی از سراسر کوچه جمع آوری می‌کند و هنگامی که با توضیحات پاکبان روبرو شده به همراه سایر اعضای خانواده اش، وی را مورد ضرب و شتم قرارداده و با چپ کردن چرخ دستی و شکستن پایه آن مانع از ادامه خدمت پاکبان شده است.  

وی افزود: دلجویی از این پاکبان صورت گرفته و از مسوولان مربوطه خواستار بررسی تمامی ابعاد ماجرا و مجازات خاطیان هستیم.

شهردار منطقه ۱۷ تهران تاکید کرد: اهانت به پاکبانان شریف را اهانت به همه خانواده شهرداری می‌دانم و قطعاً اقدام قضایی لازم برای استیفای حقوق این فرد نیز صورت خواهد گرفت.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین