کد خبر: ۲۳۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
وزارت بهداشت انگلیس اعلام کرد که شمار قربانیان کرونا در این کشور به ۴۰ هزار و ۴۶۵ نفر رسیده است.
ناطقان: به نقل از رویترز، وزارت بهداشت انگلیس امروز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: با فوت ۲۰۴ بیمار دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان ویروس کرونا در کشور به ۴۰ هزار و ۴۶۵ نفر افزایش یافت.

در بیانیه صادره از سوی وزارت بهداشت انگلیس در این خصوص آمده است: با شناسایی ۱۵۵۷ مورد جدید ابتلا به این بیماری در یک روز گذشته، شمار کل مبتلایان در انگلیس به ۲۸۴ هزار و ۸۶۸ نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت انگلیس در این باره اضافه کرد که طی یک روز اخیر ۲۱۸ هزار و ۱۸۷ تست کرونا در انگلیس انجام گرفته و در مجموع ۵ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۷۱۲ نفر در این کشور غربالگری شده‌اند.

گفتنی است ویروس جدید کرونا نخستین بار در دسامبر ۲۰۱۹ در شهر ووهان مرکز استان هوبئی چین مشاهده و طی مدت کوتاهی با شیوع در حدود ۲۱۵ کشور تبدیل به بیماری «همه‌گیری جهانی» شد.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین