کد خبر: ۲۳۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
معاون مهندسی سازمان و سیستم های سایپا گفت: اسامی برندگان قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده گروه خودروسازی سایپا ساعت ۱۳ امروز (یکشنبه) و از سه طریق سایت اصلی سایپا، سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.
ناطقان: عباس قاسمی در مراسم قرعه کشی طرح فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در محل شرکت پارس خودرو افزود: در مجموع ۹۹۲ هزار و ۲۷۷ نفر واجد شرایط این طرح شناخته شدند که با توجه به ظرفیت تخصصی ۱۰ هزار خودرویی به ازای هر ۹۹ نفر یک خودرو تحویل خواهد شد.

وی با تشریح خلاصه‌ای از مراحل فروش فوق العاده سایپا خاطرنشان کرد: فرایند احراز هویت و ثبت نام اولیه از چهارم تا چهاردهم خرداد ماه انجام و پس از آن در روزهای پانزدهم تا شانزدهم خرداد متقاضیان واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی پایش شدند.
قاسمی خاطرنشان کرد: دسته بندی متقاضیان واجد شرایط به تفکیک هفت خودروی عرضه شده در مورخ هجدهم خرداد انجام شده است.

بنا به این گزارش، بک میلیون و ۸۰ هزار نفر در طرح فروش فوق العاده خودرو ثبت نام کردند و نتیجه راستی آزمایی از اطلاعات ارایه شده نشان داد که اکثر مشتریان اطلاعات درست در سایت ثبت نام وارد کردند؛ از این رو تنها ۸ درصد از اطلاعات ثبت نام کنندگان با شروط لحاظ شده از سوی وزارت صمت مغایرت داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین