کد خبر: ۲۳۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
مدیر روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید تضمینی دو میلیون و ۴۰۰ هزار تن گندم در قالب ۳۸۰ هزار و ۹۲۸ محموله خبر داد.
ناطقان: سیدمحمدتقی طباطبایی ارزش گندم‌های خریداری شده را بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: استان خوزستان با خرید یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن، فارس با ۳۶۰ هزار تن و گلستان با ۲۱۰ هزار تن پیشتاز خرید تضمینی گندم در کشور هستند.

وی همچنین میزان خرید دانه‌ی روغنی کلزا در کشور را ۱۹۷ هزار و ۷۹۳ تن اعلام کرد که ارزش این مقدار کلزای خریداری شده ۸۸۱۸ میلیارد ریال است.    

طباطبایی گفت: استان گلستان قطب تأمین کننده دانه‌ی روغنی کشور با خرید بیش از ۷۳ هزار تن در حال حاضر پیشتاز است و در استان خوزستان ۶۷ هزار تن و ایلام ۱۶ هزار تن از این محصول خریداری شده است.

وی افزود: طی یک هفته‌ی اخیر ۱۹۸ هزار و ۶۱۴ تن گندم و ۱۶۳ هزار و ۶۷۴ تن آرد از طریق سامانه‌های این شرکت به فروش رفته است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین