کد خبر: ۲۳۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت سکه و طلا نوسانی نداشت که یکی از علت های آن تعطیلی بازار جهانی بود.
ناطقان: ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا و سکه، گفت: امروز بازار جهانی تعطیل بود و نرخ اونس جهانی تغییر نکرد و به همین دلیل قیمت طلا نسبت به دیروز تغییرات چندانی نداشت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر بیان کرد: بازار طلاو سکه این روزها در آرامش است و شاهد افزایش یا کاهش آنچنانی قیمت نسبت به ماه های قبل نیستیم و این بازار بعد از مدت ها آرامش را به خود دید.

محمدولی ادامه داد: این روزها داد و ستدها متعادل است و شاهد افزایش یا کاهش خرید نیستیم که همین امر نیز در ثابت نگه داشتن قیمت طلا و سکه موثر است. با توجه به کاهش اونس جهانی و روند نزولی تقاضا در بازار، شاهد کاهش قیمت سکه و طلا در بازار هستیم.

به گفته این مقام مسئول پیش بینی می شود بازار طلا و سکه این هفته در آرامش قیمتی به سر ببرد. سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نسبت به آخرین معاملات دیروز با افزایش حدود ۱۰ هزار تومان همراه است.


رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به قیمت اونس طلا، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۶۸۵ دلار بود. سکه طرح قدیم ۷ میلیون تومان، سکه طرح جدید ۷ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون تومان، سکه یک گرمی یک میلیون و ۹۰ هزار تومان معامله شد.

محمدولی بیان کرد: هر مثقال طلا ۱۷ عیار (آب شده)، ۳ میلیون و ۸۲ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۷۱۰ هزار تومان معامله شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین