کد خبر: ۲۳۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
معاون صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی با اشاره به اینکه ایران سومین تولیدکننده صنایع دستی در جهان شده است، گفت: کارگاه‌های تولید صنایع دستی در کشور افزایش یافت.
ناطقان: پویا محمودیان در مراسم افتتاح پروژه‌های استانی صنایع دستی و راه‌اندازی یکی از کارگاه‌های بزرگ صنایع دستی استان تهران اظهار داشت: ایران سومین تولیدکننده صنایع دستی در جهان شده است و فعالان این حوزه سرمایه ملی کشور محسوب می‌شوند.

وی افزود: کرونا سبب آسیب به حوزه صنایع دستی در جهان و کشور ایران شده است و برهمین اساس ستاد ملی کرونا این حوزه را جزو 13 حرفه‌ای که به دلیل شیوع این ویروس دچار آسیب شده بود اعلام کرد و برهمین اساس بسته حمایتی لازم تدوین شد.

معاون صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی ادامه داد:‌ امیدواریم روز به روز شاهد رونق حوزه صنایع دستی و افزایش کارگاه‌های مربوطه در کشور باشیم که امروز خوشبختانه تعدادی کارگاه صنایع دستی در چهار استان گیلان، کرمانشاه، گلستان و کرمان افتتاح شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین