کد خبر: ۲۳۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
ملی پوش و قهرمان سابق شطرنج زنان ایران دیگر با پرچم ایران در مسابقات شرکت نخواهد کرد.
ناطقان: غزل حکیمی فرد که مدتی است برای ادامه تحصیل در زوریخ اقامت دارد، تصمیم گرفته از این پس با پرچم این کشور به فعالیت شطرنجی خود ادامه بدهد. حکیمی فرد دارای درجه استاد بزرگی شطرنج بانوان است و در 15 سالگی موفق به کسب عنوان قهرمانی ایران شد.

این شطرنج باز 26 ساله سابقه چندین دوره حضور در تیم ملی شطرنج بانوان ایران در مسابقات مختلف از جمله المپیاد جهانی 2010 را در کارنامه دارد.

سایت فدراسیون جهانی شطرنج نیز رسما جدایی حکیمی فرد از ایران و ادامه فعالیت شطرنجی اش با پرچم سوییس را تایید کرد و هم اکنون در پروفایل این بازیکن در فیده، نام و پرچم سوییس به چشم می خورد.

در شرایطی که فدراسیون با سرپرست اداره می شود، چند ماهی به برگزاری مجمع انتخاباتی مانده است و بدون تردید یکی از برنامه های اصلی رییس آتی باید برنامه ریزی صحیح برای جلوگیری از تکرار این اتفاق ناخوشایند باشد.

غزل حکیمی‌فرد، تابعیت سوییس را پذیرفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین