کد خبر: ۲۳۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که در راستای "تلاش‌های گردان‌های عز الدین قسام برای بهبود توانمندی‌های نظامی خود"، حماس موشک‌های آزمایشی از غزه به سمت دریا شلیک کرده است.
ناطقان: به نقل از الشرق الاوسط، دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی بر این باور هستند که آزمایش‌های موشکی حماس با هدف بالا بردن سطح توانمندی‌های نظامی آن موشک‌ها و بهبود بُرد آن است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که شلیک موشک‌ها باعث ترس و نگرانی شهرک‌نشین‌های ساکن در نزدیکی مرزهای نوار غزه شده و آنها شلیک این موشک‌ها را رصد می‌کنند.

پیشتر رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که ارتش اسرائیل از اقدام حماس و جهاد در هدف قرار دادن سکوهای گاز در نزدیکی شهر عسقلان در هر رویارویی آتی، احساس نگرانی می‌کند.

همچنین فعالان فلسطینی طی چند روز اخیر و بعد از چند ماه وقفه، به پرواز درآوردن بالن‌های آتش‌زا از غزه به سمت اراضی اشغالی را از سرگرفته‌اند.

ابو یاسر، یکی از فعالان فلسطینی می‌گوید: آنچه که انجام می‌دهیم، پاسخی به تصمیم اسرائیل برای ملحق کردن بخش‌هایی از کرانه باختری و اهانت به مسجد الاقصی است.

در همین حال، جبهه مردمی فلسطین و جبهه دموکراتیک، برای ازسرگیری راهپیمایی‌های بازگشت تلاش می‌کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین