کد خبر: ۲۳۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: زلزله ۵.۱ ریشتری شامگاه یکشنبه به مرکزیت بیرم لارستان، دو مصدوم در روستای فداغ از توابع شهرستان گراش به دنبال داشت.
ناطقان: رحیم آزادی شامگاه یکشنبه افزود: این زمین‌لرزه در شعاع ۴۰ کیلومتری از کانون زلزله و در شهرستان‌های لارستان، گراش، خنج و اوز احساس شد.

وی ادامه داد: برخی خانه‌های روستایی در روستاهای خلیلی و فداغ شهرستان گراش در اثر این زلزله تخریب شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس ادامه داد: بعد از زمین‌لرزه، برای دقایقی برق مناطق کانون زلزله قطع شد که پس از چند دقیقه، وصل شد.

وی اظهار داشت: نیروهای امدادی در شهرستان‌های کانون زلزله در جنوب فارس در حال آماده‌باش هستند و از آمادگی کامل برای امدادرسانی در زمان وقوع زلزله برخوردار هستند.

بنا بر اعلام جمعیت هلال احمر فارس، در پی وقوع زمین لرزه ۵.۱ ریشتر ساعت ۲۲ و ۳۵ دقیقه و ۵۸ ثانیه شامگاه یکشنبه ۲۵ خردادماه جاری بخش بیرم، چهار تیم ارزیاب برای بررسی و کمک به زلزله زدگان به منطقه اعزام شدند.

بنا بر گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه در فاصله ۱۷ کیلومتری بیرم، ۲۴ کیلومتری لامرد و ۳۰ کیلومتری وراوی فارس به وقوع پیوست.

کانون این زمین‌لرزه در عمق ۱۶ کیلومتری زمین گزارش شده است.
منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین