کد خبر: ۲۳۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
موزه‌ها و اماکن تاریخی زیر نظر وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ۲۸ خرداد همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل هستند.
ناطقان: بر اساس بخشنامه‌ای که خرداد سال ۱۳۹۴ توسط معاونت میراث فرهنگی سازمان وقت میراث فرهنگی به موزه‌ها ابلاغ شده بود، از آن زمان تعطیلی هفتگی موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی و گردشگری لغو شده و موزه‌ها فقط در شش روز از سال تعطیلات دارند.

بر این اساس، موزه‌ها، کاخ‌موزه‌ها و اماکن فرهنگی- تاریخی تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی در روزهای ۱۴ خرداد به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی(ره)، بیست و یکم ماه رمضان به مناسبت شهادت حضرت امام علی (ع)، بیست و پنجم شوال به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، نهم و دهم محرم به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی و بیست و هشتم ماه صفر به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تعطیل هستند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین