کد خبر: ۲۳۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
وزیر خارجه اردن در یک سفر رسمی وارد «رام الله» شد تا پیام شاه این کشور را به «محمود عباس» تقدیم کند.
ناطقان:  همزمان با نزدیک شدن به موعد اجرای اشغال کرانه باختری به دست رژیم اسرائیل، «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن امروز (پنجشنبه) وارد «رام‌الله» مرکز سیاسی تشکیلات خودگردان فلسطین شد.

به نوشته وبسایت «عمون»، او حامل پیام «عبدالله دوم» شاه اردن به «محمود عباس» است و این سفر در راستای هماهنگی‌ها و مشاوره دو طرف در خصوص آخرین تحولات مرتبط با موضوع فلسطین به ویژه طرح اشغال یک سوم کرانه باختری به دست رژیم صهیونیستی انجام پذیرفته است.

رژیم اسرائیل قصد دارد با حمایت‌های دولت ترامپ، سی درصد از کرانه باختری فلسطین را به قلمرو خود ملحق و آن را رسماً اشغال کند. مقامات و گروه‌های فلسطینی این اقدام را بخشی از طرح ضد فلسطینی آمریکا موسوم به معامله قرن می‌دانند و به همین دلیل خواستار قطع همکاری با آمریکا و اسرائیل هستند.

تل آویو ادعا کرده است که تصمیم دارد اجرای این طرح را از یکم جولای پیش رو (۱۱ تیر) آغاز کند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین